Gyümölcsös üdvözlőlap

2018.06.06

Tikkasztó nagy melegek vannak mostanában

és valahogy, ha a hűsítésre gondolok, mindig a gyümölcsök jutnak az eszembe.

Ezért azután, ha valakinek kedveskedni szeretnék egy üdvözlőlappal, azt hiszem, gyümölcsöset küldenék neki.

Elmélet helyett inkább fessünk

Az utóbbi két bejegyzés kissé filozofikusra sikerült, ezért ma egy könnyed, hűs témát hoztam, nyári gyümölcsöket.

Neked mi a kedvenc gyümölcsöd?

Nekem gyakorlatilag minden gyümölcs a kedvencem, talán csak a meggyet nem szeretem magában, csak hideg, tejszínhabos, vanília fagyis levesben, hmmm...de ott nagyon.

Miközben ezen álmodozunk, kezdjük is el az üdvözlőkártyánkat.

Ceruzával felvázoljuk a gyümiket, nem azért, mert olyan nehéz formák, hanem azért, hogy melyik, hol nézne ki jobban.

És következhet a festegetés. Vízzel bőségesen higított színekkel kezdjük, majd jöhet bele a széleknél némi sötétebb, egy kis kékkel is árnyékolhatunk, de hagyjunk üde, világos felületeket is. Ha kell, zsepivel a túl sok vizet vissza lehet szedni.

Most nem csendéletet festünk, hanem illuszrálunk, az emlékeinkből dolgozunk, de el tudjuk képzelni, hogy nem mindenhol egyforma piros a cseresznye, mert van, ahol több fény esik rá, ott világosíthatjuk vízzel, belecseppenthetünk egy kis sárgát, hogy legyen napfény-ízű :)

van, ahol pedig sötétebb, ide sűrűbb festéket tehetünk. 

Mikor ezzel kész lettem, nekem még üres volt a kép, kívánkozott bele valami játékosság, ezért apró, színes pöttyöket és háromszögeket festettem bele. Ettől lett olyan nyári, könnyed-cukorkás, amilyennek az elején elterveztem.

Mehet is a postára! :)

Kellemes hűsölést, holnap folytatjuk!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el