Hosszúra nyúlt kávészünet és pálcikás jégkrém

2018.06.18

A kávészünet oka

Sajnos elég hosszú idő telt el a legutóbbi bejegyzés óta, viszont nem sajnálatos, mert lázas tevékenységgel telt az idő.

Elkészítettem ugyanis a festményeim és egyedi termékeim honlapját, tádááámm!

Nagyon sokat "szöszöltem" vele :) míg megértettem a domain tárhely és a honlapsablonok logikáját, de sikerült!

ITT lehet megtekinteni, böngészni, csemegézni :)

És végre nyááár!

És végre nincs hideg, süt a nap, nyílik a sok virág, ehető a sok gyümölcs, zöldség, és mellé rengeteg jégkrém.

Ilyenkor nyáron, nyaralásnál, mikor kicsit megáll az idő, előkerülnek a jó kis könyvek. fessünk hozzá nyári könyvjelzőt!

A menet a szokásos, ceruzával halvány előrajzolás, de a festéshez most egy jópofa eszközt hoztam, a víztartályos ecsetet. Már régóta fáj egy ilyenre a fogam, a múlt héten ,be is szereztem, szembe jött velem, egyszerűen nem tudtam neki ellenállni. Egy Derwent márkájút vettem, 1-es méretben. 

Nagyon izgi, mert az ecset használata közben folyamatosan adagolja a vizet, furi, hogy nem kell folyton mártogatni, viszont nagyon hamar rá lehet szokni. 

Ezzel a kis méretűvel inkább pontos "színezést" lehet készíteni, nem a nagy folyatásokat.

Tehát előrajzolás után még festék nélkül csak bevizeztem a papírt. Ezután mártottam festékbe és a kis felületen szépen elfolyattam a színt. Ha folyamatosan használjuk festék nélkül az ecsetet, csak higít, világosít, szépen teríti a színt.

Jó festegetést, jó olvasgatást!

Ha valami nagyobb festegetésbe vágnál, látogass el a weboldalamra, ahol most indul a nyári virágözön, hét napos akvarell kihívás. Ha pedig még komolyabban foglalkoznál vele, szeretettel várlak július 24-én a nyári virágfestő workshopon. Részletek hamarosan... ;)

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el